Мій досвід

Використання інтерактивних технологій на уроках зарубіжної літератури як засіб реалізації компетентнісного підходу у навчанні

Творчий звіт 









Виступ на вебінарі вчителів української мови та літератури, зарубіжної літератури





Створення ситуації успіху на уроках зарубіжної літератури. Завантажити>>





















Літературне портфоліо учня
         Розвиток парадигми особистісно зорієнтованого навчання вимагає використання інтерактивних методів навчання. Результативним у цьому напрямі є портфоліо учня.
         Портфоліо – в широкому розумінні – це спосіб накопичення й оцінювання індивідуальних досягнень школярів.  Учень має змогу аналізувати власну діяльність, співставляти її з загальноприйнятними стандартами, проявляти ініціативу для досягнення особистого  прогресу.
         Портфоліо допомагає підтримувати високу навчальну мотивацію, заохочувати активність і самостійність,  розширювати можливості самоосвіти, формувати вміння навчатися самостійно, визначати мету, планувати й організовувати власну  навчальну діяльність.  І як результат – загальний розвиток дитини, розвиток інформаційної, самоосвітньої компетентностей, формування культури навчальної діяльності.

Немає коментарів:

Дописати коментар