Використання інтерактивних технологій на уроках зарубіжної літератури як засіб реалізації компетентнісного підходу у навчанні
Творчий звіт
Виступ на вебінарі вчителів української мови та літератури, зарубіжної літератури
Створення ситуації успіху на уроках зарубіжної літератури. Завантажити>>
Літературне портфоліо учня
Розвиток парадигми особистісно
зорієнтованого навчання вимагає використання інтерактивних методів навчання.
Результативним у цьому напрямі є портфоліо учня.
Портфоліо – в широкому розумінні – це спосіб
накопичення й оцінювання індивідуальних досягнень школярів. Учень має змогу аналізувати власну
діяльність, співставляти її з загальноприйнятними стандартами, проявляти
ініціативу для досягнення особистого
прогресу.
Портфоліо допомагає підтримувати високу
навчальну мотивацію, заохочувати активність і самостійність, розширювати можливості самоосвіти, формувати
вміння навчатися самостійно, визначати мету, планувати й організовувати власну навчальну діяльність. І як результат – загальний розвиток дитини,
розвиток інформаційної, самоосвітньої компетентностей, формування культури
навчальної діяльності.
Немає коментарів:
Дописати коментар