22.12.20
Тема. Утілення
в сонетах Данте краси високого почуття кохання
1.
Словникова
робота
Сонет
– вірш із 14 рядків, розбитих на 2 чотиривірші з перехресним римуванням і 2
тривірші з різними видами римування.
2.
Виразне
читання та аналіз сонета 11 у перекладі М.Бажана. Підручник, ст. 170.
3.
Коментар.
Сонет
присвячений коханій жінці письменника – Беатріче. У сонетах Данте не називає
імені жінки, оскільки в часи, коли жив письменник ще тривали переслідування
відьом. У ті часи жінка вважалася осереддям зла, тому автор, не називаючи імені
коханої, намагається вберегти її від
жорстокої розправи
Жанр твору –
інтимна лірика.
Провідний мотив твору – опис коханої дівчини, почуття неназваного споглядача,
котрим скоріше за все і є сам автор, до
дівчини, що, на його думку, є уособленням всього найніжнішого й найприємнішого.
Автор описує тендітність дівчини, її душу, позбавлені гордині та гріху.
Мовні засоби. Автор використовує:
метафори -
несе в очах кохання; множити зітхання;
гординя та гнів біжать; розум марніє; уста мовчать;
епітети –
святі думи; добротливе серце; прекрасне диво.
Ключовий образ твору – ліричний герой, ім’я якого автор не називає; все написане автор
видає за почуття невідомого до дівчини, яку має нагоду спостерігати і в яку
безмежно закоханий. Висновок автора – останній рядок:
Таке-бо
це нове й прекрасне диво.
Прослухайте сонет 11
https://www.youtube.com/watch?v=CX61igEDZVk
Домашнє завдання: вивчити сонет 11 напам’ять
Мета: ознайомитися з поняттям "класицизм", основними етапами творчого шляху Мольєра, історією створення комедії "Міщанин - шляхтич"
Етапи вашої роботи:
1. Пригадайте вивчені літературні напрями, їхні особливості, імена митців, що їх представляють. Зробіть короткі записи в зошиті.
2. Виконайте словникову роботу за підручником (ст.237). Класицизм
3. Перегляньте презентацію. Виконайте завдання на відповідність "Афоризми Мольєра" (два останніх слайди).
5. Письмово в зошиті обґрунтуйте або спростуйте думку Н.Буало: "Мольєр - це зірка, яка ніколи не згасне".
Роботи виконати в зошитах.
Зарубіжна література
Мета: ознайомитися із сюжетом комедії Мольєра "Міщанин - шляхтич"
Етапи вашої роботи:
1. Прочитайте комедію за підручником (ст.245-254). Читаючи комедію, зверніть увагу на художні засоби, за допомогою яких автор створює комічний ефект.
2. Складіть цитатну характеристику Журдена.
3. Знайдіть у прочитаних уривках з комедії "Міщанин - шляхтич" приклади гумору, іронії, сатири, сарказму. Відповідь оформіть у вигляді таблиці.
4. Перегляньте відео. Розкрийте зміст моральних уроків у комедії "Міщанин - шляхтич".
Зарубіжна література
3. Прослухайте аудіокнигу "Станційний наглядач" (російською мовою).
Колезький реєстратор – чиновник нижчого класу.
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
Зарубіжна література
Підсумкова контрольна работа (тестування)
Час проведення: 11.00
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
4. Підручник: с.281-282
5. Проблемне питання. Які сімейні проблеми доводиться розв'язувати Бубі? У чому виявилося непорозуміння між дорослими і дітьми?
Письмову відповідь сфотографуйте і надішліть вчителю на Viber (0507606846). Підписуйте ім'я, прізвище, клас
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
2. Читайте скорочено
Барбара Космовська "Буба: мертвий сезон">>
3. Читати повністю
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
1. Підручник: с.283-284
2. Буктрейлер
3. Аудіокнига. Частина 1 і частина 2 (російською мовою)
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

Русский язык
Этапы вашей работы:
1.Просмотрите видео
2.Заполните таблицу по материалам видео.
2. Спишите, расставьте недостающие знаки препинания, постройте схемы предложений с однородными членами.
Бесстрашье верность и отвагу ценил от века наш народ. О волках ходило и ходит много выдуманных рассказов. Необыкновенны русская зима яркие зимние дни лунные светлые ночи! Неизвестное вызывало в нём бурный протест и нестерпимое любопытство. И черёмухой пахнет и горьким ароматом одуванчиков. Между ними протянулась невидимая но крепко связавшая их нить сердечной дружбы.
3. Выучите теорию (учебник, ст.138, 140, 141).
4. Выполните упражнения по учебнику: 218, 221.
5. Творческое задание. Составьте предложения с данными ниже рядами однородных членов.
- Музеи, галереи, выставки.
- Не только в Италии и Франции, но и в Украине.
- Если не побывать, то хотя бы посмотреть по телевизору.
- Не столько слушали, сколько рассматривали.
Этапы вашей работы:
1. Словарная работа.
Обобщить - соединить вместе, объединить в нечто общее.
2. Составьте и запишите предложения.
- Филология, история, геология, археология - ...
- Вирусолог, микробиолог, генетик - ...
- Биссектриса, медиана, уравнение, теорема - ...
4. Просмотрите видео
5. Выполните упражнения по учебнику: 255, 256, 259А (по вашему выбору).
Русский язык
Этапы вашей работы:
1. Просмотрите видео из предыдущих уроков, повторите тему "Однородные члены предложения" по учебнику.
2. Потренируйтесь, выполнив следующие упражнения (проведите самооценку своей работы, выпишите свои ошибки в тетрадь, если они будут):
1) 2) 3) 3.Выполните контрольное тестирование.
Итоговая контрольная работа
Время проведения: 11.00
Задание. Расставьте знаки препинания. Переведите с украинского языка на русский. Запишите оба варианта (10 баллов)
1. Вона зварила обід замісила тісто.
2. Сірий припорошений весняною пилюкою степ збігає на південь.
3. День був ясний сонячний проте холодний.
4. Ранок був тихий пишний теплий.
5. За татарським бродом коні топчуть руту і туман.
6. І серце жде чогось. Болить болить і плаче і не спить, мов негодована дитина.
7. Він мав або переплисти на той берег або загинути.
8. Колишній панський коваль вирізнявся не тільки силою а ще й неабиякою кмітливістю.
9. Чудний наш народ і сильний і сумний.
10. Тонкі брови русяві дрібні кучері на голові тонкий ніс рум'яні губи все подихало молодою парубочою красою.
3. Выполните упражнение 267.
Выполненное задание сфотографируйте и пришлите учителю на Viber (0507606846). Обязательно укажите фамилию, имя и класс.
3. Выполните упражнение 284 и упражнение 287
Выполненное задание сфотографируйте и пришлите учителю на Viber (0507606846). Обязательно укажите фамилию, имя и класс.
2. Просмотрите видео
3. Выполните упражнение 302 и 304.
Выполненное задание сфотографируйте и пришлите учителю на Viber (0507606846). Обязательно укажите фамилию, имя и класс.
Все правильно
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалити