Дистанційне навчання 8 клас

Зарубіжна література

22.12.20

Тема. Утілення в сонетах Данте краси високого почуття кохання

1.      Словникова робота

Сонет – вірш із 14 рядків, розбитих на 2 чотиривірші з перехресним римуванням і 2 тривірші з різними видами римування.

2.      Виразне читання та аналіз сонета 11 у перекладі М.Бажана. Підручник, ст. 170.

3.      Коментар.

Сонет присвячений коханій жінці письменника – Беатріче. У сонетах Данте не називає імені жінки, оскільки в часи, коли жив письменник ще тривали переслідування відьом. У ті часи жінка вважалася осереддям зла, тому автор, не називаючи імені коханої, намагається вберегти  її від жорстокої розправи

Жанр твору – інтимна лірика.

Провідний мотив твору – опис коханої дівчини, почуття неназваного споглядача, котрим скоріше за все і є сам автор,  до дівчини, що, на його думку, є уособленням всього найніжнішого й найприємнішого. Автор описує тендітність дівчини, її душу, позбавлені гордині та гріху.

Мовні засоби. Автор використовує:

метафори -  несе в очах кохання; множити зітхання; гординя та гнів біжать; розум марніє; уста мовчать;

епітети – святі думи; добротливе серце; прекрасне диво.

Ключовий образ твору – ліричний герой, ім’я  якого автор не називає; все написане автор видає за почуття невідомого до дівчини, яку має нагоду спостерігати і в яку безмежно закоханий. Висновок автора – останній рядок:

Таке-бо це нове й прекрасне диво.

 

Прослухайте сонет 11


https://www.youtube.com/watch?v=CX61igEDZVk

 

Домашнє завдання: вивчити сонет 11 напам’ять


13.03.2020 - 20.03.2020
Тема. Мольєр - майстер класичної комедії
Мета: ознайомитися з поняттям "класицизм", основними етапами творчого шляху Мольєра, історією створення комедії "Міщанин - шляхтич"
Етапи вашої роботи:
1. Пригадайте вивчені літературні напрями, їхні особливості, імена митців, що їх представляють. Зробіть короткі записи в зошиті.
2. Виконайте словникову роботу за підручником (ст.237). Класицизм
3. Перегляньте презентацію. Виконайте завдання на відповідність "Афоризми Мольєра" (два останніх слайди).
4. Опрацюйте статтю підручника (ст.239-244).
5. Письмово в зошиті обґрунтуйте або спростуйте думку Н.Буало: "Мольєр - це зірка, яка ніколи не згасне".

 Роботи виконати в зошитах. 
Надіслати вчителю у  вигляді фотографій на Viber. тел. 0507606846.   Підписуйте ім'я, прізвище, клас учня
Консультації до виконання роботи за телефоном з понеділка по п'ятницю з 08:00 до 13:00
                                   
                                      Зарубіжна література
29.03.2020 - 03.04.2020
Тема. Мольєр "Міщанин - шляхтич". Основні образи комедії.
Мета: ознайомитися із сюжетом комедії  Мольєра "Міщанин - шляхтич" 
Етапи вашої роботи:
1. Прочитайте комедію за підручником (ст.245-254). Читаючи комедію, зверніть увагу на художні засоби, за допомогою яких автор створює комічний ефект.
2. Складіть цитатну  характеристику Журдена.
3. Знайдіть у прочитаних уривках з комедії "Міщанин - шляхтич" приклади гумору, іронії, сатири, сарказму. Відповідь оформіть у вигляді таблиці.
4. Перегляньте відео. Розкрийте зміст моральних уроків у комедії "Міщанин - шляхтич".              




   Роботи виконати в зошитах. 
Надіслати вчителю у  вигляді фотографій на Viber. тел. 0507606846.  Підписуйте ім'я, прізвище, клас учня
Консультації до виконання роботи за телефоном з понеділка по п'ятницю з 08:00 до 13:00                               

                                      Зарубіжна література
06.04.2020 - 13.04.2020
Тема. Мольєр "Міщанин - шляхтич". Основні образи комедії.
Мета: перевірити засвоєння змісту комедії
Етапи вашої роботи:
1. Перечитайте комедію за підручником (ст.245-254). Зверніть увагу на основні образи.
2.  Виконайте тест                



                                   Зарубіжна література
13.04.2020 - 24.04.2020
Тема. Позакласне читання. О.С.Пушкін "Повісті покійного Івана Петровича Бєлкіна"
Мета:  ознайомитися із змістом творів О.С.Пушкіна "Станційний наглядач" та "Заметіль" (із циклу "Повісті покійного Івана Петровича Бєлкіна")
Етапи вашої роботи:
1. Ознайомтесь з біографією О.С.Пушкіна. Перейти >>
2. Пригадайте, які його твори ви вже читали.
3. Прослухайте аудіокнигу "Станційний наглядач" (російською мовою).
1.
 
4. Прослухайте аудіокнигу "Заметіль" (російською мовою).



5.Словникова робота
 У повісті “Станційний доглядач” зустрічаються застарілі слова й вираження, значення яких необхідно знати для розуміння змісту. Значення цих слів знаходять за Тлумачним словником. Випишіть їх у зошит.
Наприклад: 
Колезький реєстратор – чиновник нижчого  класу.
 Піддячий – молодший чиновник у допетровській Русі
Ваше завдання: знайдіть застарілі слова (або незрозумілі для вас) у повістях  "Станційний доглядач" і "Заметіль" та їх значення в Тлумачному  словнику російської мови, випишіть у зошит і в форму нижче. 

6. Виконайте тести. 

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

15.04.2020 - 24.04.2020
ТЕМА: Антуан де Сент-Екзюпері "Маленький принц". Філософська алегорична казка - притча.
МЕТА: Познайомитися з біографією письменника, прочитати казку- притчу "Маленький принц", визначити життєві цінності людини згідно змісту казки.
УВАГА! Перед виконанням завдань переглянути фільм "Маленький принц" 1990 року, режисер Тео Керп, постановка фільму максимально наближена до тексту. Режисером використані малюнки Сент - Екзюпері.
посилання на фільм https://www.youtube.com/watch?v=zLq2U_AJTnw
Виконайти завдання за підручником:
 - с. 260 - 262 - опрацювати біографію Антеана де Сент - Екзюпері, виписати термін казка - притча.
- с. 262 - 270 - прочитати уривки з твору "Маленький принц".
БАЖАНО прочитати книгу повністю або прослухати аудіокнигу.
Виконати завдання у зошиті:
1. У вигляді схеми, малюнків чи ланцюжка подій представте подорож Маленького принца. 9 балів
2. Назвіть хибні цінності людського життя, уособлені в образах мешканців планет, які відвідав Маленький принц. Визначити деталі, що утворюють комічність персонажів. 10 балів
3. Розкрити інакомовний зміст образу Маленького принца. Які життєві правила Маленького принца ви вважаєте найважливішими? Обґрунтуйте свою думку. 12 балів
4. Виписати з тексту "Маленького принца" афоризми. 10 балів
5. Виконати творчу роботу на тему: "Життєві істини, які осягає Маленький принц на своїй планеті, під час подорожі Всесвітом та впродовж перебування на Землі". 12 балів
Роботи виконати в зошитах. 
Надіслати вчителю у  вигляді фотографій на Viber. тел. 0507606846. Підписуйте ім'я, прізвище, клас учня
Консультації до виконання роботи за телефоном з понеділка по п'ятницю з 08:00 до 13:00

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

27.04.2020 - 29.04.2020
ТЕМА: Річард Бах  "Чайка Джонатан Лівінгстон". Сюжет твору. Алегоричні образи.
МЕТА: Познайомитися з біографією письменника, прочитати повість"Чайка Джонатан Лівінгстон" .
1. Прочитайте в підручнику (с.270-273) про життєвий та творчий шлях письменника.
4. Прочитайте уривки з повісті  в підручнику (с. 273-280). Поміркуйте, чому повість поділено на три частини. Дайте їм назви. За бажанням складіть цитатний план сюжету твору. 
Консультації  за телефоном 0507606846  з понеділка по середу з 08:00 до 13:00 

Зарубіжна література
Підсумкова  контрольна работа  (тестування) 
Дата проведення:  30.04.2020
Час проведення: 11.00




ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

04.05.2020 - 08.05.2020

ТЕМА: Барбара Космовська "Буба". Сюжет роману
1. Перегляньте буктрейлер


2. Читайте скорочено:

3. Художній світ Барбари Космовської


4. Підручник: с.281-282
5. Проблемне питання. Які сімейні проблеми доводиться розв'язувати Бубі? У чому виявилося непорозуміння між дорослими і дітьми? 
Письмову відповідь сфотографуйте і надішліть  вчителю на Viber (0507606846). Підписуйте ім'я, прізвище, клас 

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

12.05.2020 - 15.05.2020

ТЕМА: Барбара Космовська  "Буба: мертвий сезон". Сюжет роману
1. Перегляньте буктрейлер
2. Читайте скорочено
Барбара Космовська "Буба: мертвий сезон">>
3. Читати повністю 
4. Проблемне питання. Яким змальовано світ дитинства у романі "Буба: мертвий сезон"?
Письмову відповідь сфотографуйте і надішліть  вчителю на Viber (0507606846). Підписуйте ім'я, прізвище, клас 

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

18.05.2020 - 22.05.2020

ТЕМА: Марина Аромштам  "Коли відпочивають янголи". Учителька та її учні: два погляди на один світ
1. Підручник: с.283-284
2. Буктрейлер

3. Аудіокнига. Частина 1 і частина 2 (російською мовою)



4. Проблемне питання. Чому янголи в повісті змушені то відпочивати, то напружено, на межі сил працювати?
Письмову відповідь сфотографуйте і надішліть  вчителю на Viber (0507606846). Підписуйте ім'я, прізвище, клас 


ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

25.05.2020 - 29.05.2020
Список літератури для читання влітку.
Пропоную ознайомитися з творами, які ми будемо вивчати в 9 класі. Подумайте, які з них ви зможете прочитати влітку.
Просвітництво:
Джонатан СВІФТ. «Мандри Лемюеля Гуллівера» (1 частина).
Йоганн Вольфганг ҐЕТЕ. Поезії «Вільшаний король», «Травнева пісня», «Прометей».
Йоганн Крістоф Фрідріх ШИЛЛЕР. «До радості».
Генріх ГЕЙНЕ. «Книга пісень» («На півночі кедр одинокий…», «Не знаю, що стало зо мною…», «Коли розлучаються двоє…»).
Джордж Ноел Гордон БАЙРОН. «Хотів би жити знов у горах…», «Мій дух як ніч…». Поема «Мазепа» або «Паломництво Чайльд Гарольда».
Взаємодія романтизму і реалізму:
Олександр ПУШКІН. Лірика («До А. П. Керн» («Я пам’ятаю мить чудову…»), «Я вас кохав…», «Я пам’ятник собі поставив незотлінний…»). «Євгеній Онєгін».
Михайло ЛЕРМОНТОВ. Лірика («Сосна», «І нудно і сумно…», «На дорогу йду я в самотині…»). «Герой нашого часу» (огляд, 3-4 уривки за вибором учителя).
Реалізм:
Оноре де БАЛЬЗАК. «Гобсек».
Микола ГОГОЛЬ. «Ревізор». «Шинель».
Нові тенденції у драматургії кінця ХІХ–початку ХХ ст.:
Генрік ІБСЕН. «Ляльковий дім».
Бернард ШОУ. «Пігмаліон».
Література XX–XXI ст.:
Шолом-АЛЕЙХЕМ. «Тев’є-молочар».
Рей Дуглас БРЕДБЕРІ. «451° за Фаренгейтом».
Гарпер ЛІ. «Убити пересмішника».
Ерік Вольф СІГЕЛ. «Історія одного кохання».






Русский язык
13.03.2020 - 20.03.2020
Тема. Средства связи и знаки препинания между однородными членами предложения
Цель: усвоить постановку знаков препинания между однородными членами предложения
Этапы вашей работы:
1.Просмотрите видео



2.Заполните таблицу по материалам видео.














2. Спишите, расставьте недостающие знаки препинания, постройте схемы предложений с однородными членами.
    Бесстрашье верность и отвагу ценил от века наш народ. О волках ходило и ходит много выдуманных рассказов. Необыкновенны русская зима яркие зимние дни лунные светлые ночи! Неизвестное вызывало в нём бурный протест и нестерпимое любопытство. И черёмухой пахнет и горьким ароматом одуванчиков. Между ними протянулась невидимая но крепко связавшая их нить сердечной дружбы.
3. Выучите теорию (учебник, ст.138, 140, 141). 
4. Выполните упражнения по учебнику: 218, 221.
5. Творческое задание. Составьте предложения с данными ниже рядами однородных членов.
  •       Музеи, галереи, выставки.
  •     Не только в Италии и Франции, но и в Украине.
  •     Если не побывать, то хотя бы посмотреть по телевизору.
  •     Не столько слушали, сколько рассматривали.
Роботи виконати в зошитах. 
Надіслати вчителю у  вигляді фотографій на Viber. тел. 0507606846.Підписуйте ім'я, прізвище, клас учня
Консультації до виконання роботи за телефоном з понеділка по п'ятницю з 08:00 до 13:00


Русский язык
29.03.2020 - 03.04.2020
Тема. Обобщающие слова при однородных членах предложения.
Цель: усвоить постановку знаков препинания после обобщающих слов перед однородными членами предложения
Этапы вашей работы:
1. Словарная работа.
Обобщить -  соединить вместе, объединить в нечто общее.
2. Составьте и запишите предложения.
  • Филология, история, геология, археология - ...
  • Вирусолог, микробиолог, генетик - ...
  • Биссектриса, медиана, уравнение, теорема - ...
3. Ознакомьтесь с теоретической статьёй в учебнике (ст.156).
4. Просмотрите видео


5. Выполните упражнения по учебнику: 255, 256, 259А (по вашему выбору).
Роботи виконати в зошитах. 
Надіслати вчителю у  вигляді фотографій на Viber. тел. 0507606846. Підписуйте ім'я, прізвище, клас учня
Консультації до виконання роботи за телефоном з понеділка по п'ятницю з 08:00 до 13:00

Русский язык
06.04.2020 - 24.04.2020
Тема. Повторение. Однородные члены предложения.
Цель: усвоить постановку знаков препинания в предложениях с однородными членами.
Этапы вашей работы:
1. Просмотрите видео из предыдущих уроков, повторите тему "Однородные члены предложения" по учебнику.
2. Потренируйтесь, выполнив следующие упражнения (проведите самооценку своей работы, выпишите свои ошибки в тетрадь, если они будут):
1) 2) 3)   3.Выполните контрольное тестирование.


Русский язык
Итоговая контрольная работа 
Дата проведения:  29.04.2020
Время проведения: 11.00
Задание. Расставьте  знаки препинания. Переведите с украинского языка на русский.  Запишите оба варианта (10 баллов)
Сопоставьте пунктуацию при однородных членах предложения в русском языке и в украинском. Сделайте вывод. (2 балла) 
Выполненное задание сфотографируйте и пришлите учителю на Viber (0507606846) до 30.04.2020. Обязательно укажите фамилию, имя  и класс.

1. Вона зварила обід замісила тісто.  
2. Сірий припорошений весняною пилюкою степ збігає на південь.
3. День був ясний сонячний проте холодний.
4. Ранок був тихий пишний теплий.
5. За татарським бродом коні топчуть руту і туман.
6. І серце жде чогось. Болить болить і плаче і не спить,  мов негодована дитина.
7. Він мав або переплисти на той берег або загинути.
8. Колишній панський коваль вирізнявся не тільки силою а ще й неабиякою кмітливістю.
9. Чудний наш народ і сильний і сумний.
10. Тонкі брови русяві дрібні кучері на голові тонкий ніс рум'яні губи все подихало молодою парубочою красою. 


Русский язык

04.05.2020 - 08.05.2020
Тема. Обращение.
Этапы вашей работы:
1.Ознакомьтесь с теоретической статьёй в учебнике (ст.165 и с.166)
2.  Просмотрите видео


3.  Выполните упражнение 267.

Выполненное задание сфотографируйте и пришлите учителю на Viber (0507606846). Обязательно укажите фамилию, имя  и класс.
Русский язык

12.05.2020 - 15.05.2020
Тема. Вводные слова, словосочетания и предложения.

Этапы вашей работы:
1.Ознакомьтесь с теоретическими статьями в учебнике (ст.173,   с.175,  с. 176)
2.  Просмотрите видео



3. Выполните упражнение 284 и упражнение 287
Выполненное задание сфотографируйте и пришлите учителю на Viber (0507606846). Обязательно укажите фамилию, имя  и класс.
Русский язык

18.05.2020 - 22.05.2020
Тема. Обособленные члены предложения


Этапы вашей работы:
1.Ознакомьтесь с теоретическими статьями в учебнике (ст.188,   с.190,  с. 176)
2. Просмотрите видео


3. Выполните упражнение 302 и 304.
Выполненное задание сфотографируйте и пришлите учителю на Viber (0507606846). Обязательно укажите фамилию, имя  и класс.
Русский язык

25.05.2020 - 29.05.2020
Тема. Обособленные члены предложения. Обособленные определения, обстоятельства, дополнения



Этапы вашей работы:
1.Ознакомьтесь с теоретическими статьями в учебнике (ст.196-197,   с.199-200, с.213, 215, с. 235-236)
2. Выполните упражнения 311, 338, 379
Выполненное задание сфотографируйте и пришлите учителю на Viber (0507606846). Обязательно укажите фамилию, имя  и класс.
Хорошего вам лета! И не болейте!!!

2 коментарі: