Дистанційне навчання 6 клас

Зарубіжна література
13.03.2020 - 20.03.2020
Тема. Роберт Бернс. "Моє серце в верховині..." Ідея любові до батьківщини у вірші
Мета: ознайомитися з життям і творчістю поета, проаналізувати вірш "Моє серце в верховині..."
Етапи вашої роботи:
1. Прочитайте статтю підручника (ст. 176-177).
2. Робота зі словником літературознавчих термінів (ст.177).
  • Запишіть у зошиті  визначення поняття ліричний герой.
  • Повторіть поняття  епітет, метафора, порівняння, повтор, пейзаж, контраст, антитеза, протиставлення.
3. Виразно прочитайте вірш "Моє серце в верховині..." (ст.178).
4. Перегляньте відео

5. Виконайте завдання у зошиті. Поєднайте художні засоби з їх визначеннями 12 балів
Художні засоби
Визначення
Чужина – батьківщина
Епітети
Пущі дикі й тіняві гаї, буйні ріки й бистрі ручаї
Поетичні звертання
Честі й слави батьківщино, вольності розмай!
Метафора
Темні, світлі, тіняві, бистрі
Пейзаж
Моя дума в верховині соколом буя…
Повтор
Прощавайте, прощавайте, прощавайте
Риторичне окличне речення
Верховино, батьківщино
Антитеза

6.Вивчіть вірш напам'ять. 12 балів
Роботи виконати в зошитах. 
Надіслати вчителю у  вигляді фотографій на Viber. тел. 0507606846 
Підписуйте ім'я, прізвище, клас учня
Консультації до виконання роботи за телефоном з понеділка по п'ятницю з 08:00 до 13:00


Зарубіжна література
29.03.2020 - 03.04.2020
Тема. Г. Лонгфелло "Пісня про Гайавату". Елементи фольклору у творі. Образ Гайавати. Ідеї миру, національного єднання, служіння народові.
Мета: ознайомитися з життям і творчістю поета,  проаналізувати  "Пісню про Гайавату"
Етапи вашої роботи:
1. Прочитайте статтю підручника (ст. 180-181).
2. Робота зі словником літературознавчих термінів (ст.181). 4 бали
  • Запишіть у зошиті  визначення поняття поема. 2 бали
  • Опрацюйте характерні ознаки поеми (ст.181) у вигляді вправи "Сонечко". 6 балів
3. Опрацюйте історію створення та коментарі до поеми (ст.181-182). Зробіть записи в зошиті у вигляді тез. 9 балів
4. Прослухайте текст поеми

5. Виразно прочитайте пісню першу "Люлька згоди" (ст.183-185).
6. Основна ідея твору Г.Лонгфелло - вираження одвічного прагнення людей жити в мирі, злагоді, добробуті, це заклик до братерства і єднання. "Пісня про Гайавату" - славетний гімн миру, пройнятий думкою про подолання незгод між людьми, відмову від воєн в ім'я праці на щедрій землі, якої вистачить усім, аби лише люди зуміли розумно побудувати своє життя. Так, як мовиться в індіанській "Молитві про Стежку Краси":
Все попереду - прекрасним будь.
Все позаду - прекрасним будь.
Все, що нижче, - прекрасним будь.
Все, що вище, - прекрасним будь.
ҐВсе навкруг - прекрасним будь. 
Піснею своєю Красу пробуджуючи, 
У Красі утверджую.
7.У зошиті продовжте речення: 
- Я вважаю, що ця поема актуальна в наш час тим, що ... 10 балів
Роботи виконати в зошитах. 
Надіслати вчителю у  вигляді фотографій на Viber. тел. 0507606846 
Підписуйте ім'я, прізвище, клас учня
Консультації до виконання роботи за телефоном з понеділка по п'ятницю з 08:00 до 13:00
Зарубіжна література
06.04.2020 - 13.04.2020
Тема. Джанні Родарі (1920 – 1980). «Листівки з видами міст». Широта світу   та його сприйняття ліричним героєм вірша. Листівки як символ  широти світу і прагнення до його відкриття.
Мета: мати уявлення про особистість італійського письменника Дж. Родарі і його творчість, проаналізувати вірш «Листівки з видами міст»; розвивати навички виразного читання, творчу уяву та образне мислення
Етапи вашої роботи:
1.Слово вчителя. Сьогодні, діти, ви познайомитесь із поетом і казкарем, автором  книг,  якими зачитуються і дорослі, і діти. Він, як і кожна дитина, жив мрією про незвичайне й таємниче і був переконаний, що цікаві історії та казки допомагають людям стати кращими, щирішими, добрішими. Здогадались, про кого йде мова? Це італійський письменник ХХ століття Джанні Родарі. Сподіваюсь, що і ви станете прихильниками його творчості, коли дізнаєтесь про його життєвий та творчий шлях, прочитаєте хоч декілька творів Джанні Родарі, сповнених дивовижних пригод і подорожей, які здійснюють не менш незвичайні персонажі.
2. Прочитайте про життя і творчість Джанні Родарі тут>>
3. Вірш Джанні Родарі «Листівки з видами міст» входить до збірки «Вірші про небо і землю», виданої 1961 року, а  на українську мову перекладеної  Г. Кочуром і М. Лукашом («У небі і на землі», 1966 рік).
Прослухайте вірш «Листівки з видами міст».

4. Ідейно – художній аналіз поезії (Завдання на високу оцінку. Письмові відповіді в зошиті  12 балів
   - Який настрій у вас викликав цей вірш?
   - Про що йде мова у вірші?
   - Якою країною мандрує ліричний герой твору? А якими містами?
Знайдіть країни та міст на карті Європи.
 - Пригадайте, кого ми називаємо ліричним героєм?
Ліричний герой — суб'єкт висловлювання в ліричному творі. «Ліричний герой» — це образ, що виникає в уяві читача під враженням висловлених у творі почуттів, переживань, роздумів. Ліричний герой не обов'язково тотожний з автором. Через нього автор або передає власні почуття, або ж просто відображає переживання певної якості.
    - Із скількох строф складається вірш Джанні Родарі?               (Із 6 строф)
   - Що ви можете про них сказати? (У кожній строфі – різна кількість віршованих рядків)
   - На які частини за змістом можна поділити вірш? Про що у кожній з них   йдеться?
   - Які художні засоби використав поет у творі? Наведіть приклади.
   - Які види речень за метою висловлювання у третій строфі?
    - Яка їх роль у вірші?
   -  Що таке анафора? Чи зустрічається вона у поезії?
  - Чи можна вважати основним прийомом побудови вірша антитезу? Думку доведіть.
   - Яким постає перед нами ліричний герой твору?
   - Подумайте, чи змінюється його настрій у вірші? Якщо так, то як?
    - Складіть словник почуттів ліричного героя. Оберіть із слів:
Захоплення,         радість,           сумнів,          недовіра,          співчуття,         сум

   - У яких рядках вірша висловлено його головну думку?
5.  Виразно прочитайте вірш 
6. Творче завдання. Напишіть  листівку Джанні Родарі. 10 балів


Роботи  в зошитах надіслати вчителю у  вигляді фотографій на Viber. тел. 0507606846 
Підписуйте ім'я, прізвище, клас учня
Консультації до виконання роботи за телефоном з понеділка по п'ятницю з 08:00 до 13:00
Зарубіжна література
13.04.2020 - 24.04.2020
1. Повторіть тему "Поетичне бачення світу".
2. Виконайте контрольне тестування.


Зарубіжна література
27.04.2020 - 28.04.2020
Тема. Рей Дуглас Бредбері "Усмішка". Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні "Усмішка". 
Роберт Шеклі "Запах думки". Утвердження сили людської думки у творі.
1.Слово вчителя.
 Сьогодні ми з вами вирушимо у фантастичну подорож . В якій зустрінемося з двома талановитими митцями між якими лежить велика відстань довжиною у п'ять віків - Леонардо да Вінчі та Рей Бредбері... Один із них жив у XV столітті, в Італії, був представником славетної епохи Відродження. А другий - жив у XX столітті, в Америці, писав фантастичні оповідання і романи, розвиваючи найсучасніші напрями літератури. Вони були досить різними. Леонардо да Вінчі цікавився не тільки живописом, але й архітектурою, наукою, технікою. А Рей Бредбері усе своє життя віддав мистецтву слова. Л. да Вінчі вабило реальне життя людей, анатомія їх тіла і способи правдивого відображення їх духовного буття в мистецтві. А Р .Бредбері прагнув зазирнути в прийдешнє і побачити, якими стануть люди в наступному тисячолітті, куди прямує людська цивілізація і що нас чекає через кілька століть...
Живучи в різних віках, у різних кутках земної кулі, маючи різні погляди й уподобання, Леонардо да Вінчі та Рей Бредбері мають схожість: їхня увага завжди була прикута до життя людини та людства, вони пильно вдивлялися в душу особистості, шукаючи там відповіді на пекучі питання доби. Окрім того, попри всі відстані їх ще поєднала "Джоконда" - видатний шедевр епохи Відродження (учитель показує репродукцію картини). Написана приблизно в 1503 - 1505 рр. великим Леонардо да Вінчі, вона надихнула через п'ять століть Рея Бредбері на створення оповідання "Усмішка", він немовби "оживив" її у майбутньому, створивши власний шедевр, тільки вже не живописний, а літературний.
Для чого ж Бредбері в своєму оповіданні звертається до картини Леонардо да Вінчі? Яка роль цих перегуків між минулим і прийдешнім? Які ідеї свого великого попередника хотів нагадати сучасникам Рей Бредбері і що нового він сказав у своєму творі?

2.Прослухайте оповідання Р.Д.Бредбері "Усмішка".


3. Прочитайте оповідання в підручнику (с. 196-200).
4. Подумайте над питаннями:
а)Чому письменник зробив головним героєм твору хлопчика?
б)Яка головна думка оповідання?
в)Охарактеризуйте образи персонажів (Тома, Грігсбі, людей із черги)
г)Що, на вашу думку, втілює усмішка Джоконди?

5.Прослухайте оповідання.



6. Прочитайте в підручнику с.204 - 215. 
7.Запитання за змістом твору (самоперевірка)
1.     У якому зоряному скупченні перебував головний герой? (Зоряне скупчення Серагон)
2.     Ким працював головний герой? (Космічний поштар Лерой Кліві)
3.     Куди він вирішує посадити свій зореліт? (Перша киснева планета З-М-22)
4.     Що сталося під час посадки на планету? (За п’ять метрів двигуни відмовили і він каменем упав на землю…)
5.     Коли Кліві отямився, то що він зрозумів? (Коли Кліві прийшов до тями, з’ясувалося, що він лежить на схилі невеликого пагорба, обличчям у високій траві…)
6.     Яку першу інопланетну істоту побачив Кліві? Що в ній було дивного? (Тварина була схожа на білку … коли вона наблизилась, Кліві побачив, що в неї немає ані очей, ані вух…)
7.     Яку другу тварину побачив Кліві? (Зявився іншій звір, що за розмірами нагадував великого вовка… «Сліпий полює на сліпого»…)
8.     Ким виявився третій звір? (Позаду він почув низьке гарчання й озирнувся. Метрів за 15 від нього стояла істота, схожа на жовто-буру пантеру, також без очей і вух.)
9.     Як головному герою вдалося врятуватися від зграї вовків? (Вовки наближалися. Кліві згадав про пантеру. Він уявив себе пантерою… Вовки відступили…)
10.        Чому головному герою довелося спробувати стати кущем? (Але довкола лише кущі! …Кліві прикинувся двометровим кущем. Загалом, він поняття не мав, про що думають кущі, але старався з усіх сил. …Кліві був цілком пристойним кущем.)
11.        Ким довелося стати Кліві, щоб відлякати пантеру й вовків остаточно? (Смолоскип! Кліві одразу зрозумів, що вихід знайдено. Він дихнув вогнем пантері в морду, і та, жалібно скимлячи, позадкувала. Кліві почав поширювати вогонь на всі боки, підпалюючи сухі траву і кущі. Пантера й вовки дременули геть.)
12.        Чому вода стала для Кліві неприємним розчаруванням? (Тут він відчув на собі першу краплину води… …Його прибило водою, а його пожива – трава і кущі – незабаром наскрізь промокла. Він почав гаснути. Це нечесно. За правилами він повинен був виграти.)
Відповіді присилати не треба. Знання текстів оповідань буде перевірено під час наступної контрольної роботи.

Зарубіжна література
29.04.2020 - 30.04.2020
Тема. Сучасна література. Зростання і взаємини зі світом.
1. Ознайомтеся з біографіями сучасних авторів:
1)Астрід Ліндгрен (підручник, с.221-222);
2)Міхаель Енде (підручник, с.229-230);
3)Крістіне Нестлінгер (підручник, с.248-249). 
2.Ознайомтесь із  творами сучасних авторів. 
1)Переказ повісті Астрід Ліндгрен"Міо, мій Міо" (за розділами)


3)Аудіокнига "Конрад, або Дитина з бляшанки" К.Нестлінгер


3. Підготуйтеся до контрольної роботи за темою "Образ майбутнього в літературі. Сучасна література" (Р.Бредбері "Усмішка", Р.Шеклі "Запах думки", А.Ліндгрен "Міо, мій Міо", М.Енде "Джим Гудзик і машиніст Лукас", К.Нестлінгер "Конрад, або Дитина з бляшанки"), яка відбудеться 04.05.2020.  
                         
                 Зарубіжна література
Підсумкова контрольна робота 
з зарубіжної літератури

Дата проведення: 04.05.2020
Час проведення:11.00




Зарубіжна література
18.05.2020 - 22.05.2020
Тема. Повторення.Узагальнення та систематизація навчального матеріалу.

Завдання. Дайте відповіді на запитання за текстами вивчених у 6 класі творів і перевірте себе (відповіді в дужках). Зробіть висновок щодо засвоєння навчального матеріалу. Поставте собі оцінку (відповідь на кожні 4 питання додають 1 бал). Повідомте цю оцінку вчителю.  Перечитайте ті твори, зміст яких ви забули (звісно, за бажанням).

1. Значення слова «запопадливість» — … (намагання догодити).
2. Висміювання підлабузництва, чиношанування - це головна ідея оповідань… («Товстий і тонкий», «Хамелеон» А.Чехова).
3. Деградація людської особистості як наслідок зосередженості на матеріальних цінностях і байдужості до інших людей — це тема повісті… («Різдвяна пісня у прозі» Ч.Діккенса).
4. Відродження людської душі завдяки переосмисленню свого життя — це ідея повісті… («Різдвяна пісня у прозі» Ч.Діккенса).
5. Антитеза використана як художній і композиційний прийом у творі… («Хамелеон»).
6. «Міф» у перекладі з грецької означає… (сказання).
7. Система фантастичних уявлень предків про світ і світобудову — це… (міфологія).
8. Прометей у перекладі українською означає…(провидець).
9. Уславлення цивілізації — одна із провідних ідей міфу… (про Прометея).
10. Ідея самопожертви заради людей втілена у образі… (Прометея).
11. Улюблений герой стародавніх греків — це… (Геракл).
12. Геракл у перекладі українською — означає…(уславлений Герою, богинею шлюбу).
13. Родоначальник жанру байки — це… (Езоп).
14. Художній прийом, на якому побудована байка, — це… (алегорія).
15. Осуд свавілля та насильства — головна ідея байки… («Вовк та Ягня»).
16. Уславлення розуму та злагоди між людьми —головна ідея байки… («Хліборобові діти»).
17. Осуд безтурботності та легковажності — головна ідея байки… («Мурашка і Цикада»).

18. Людська вада, яка висміюється у байці «Крук і лисиця», — це… (нерозумність).
19. «Алегорія» у перекладі з грецької — це… (інакомовлення).
20. Найвідоміший французький байкар — … (Жан де Лафонтен).
21. Художній прийом, покладений в основу побудови оповідання «Товстий і тонкий» А.Чехова, — …(антитеза).
22. Ім’я та по батькові російського байкаря Крилова — це… (Іван Андрійович).
23. Нещирість і улесливість придворних французького короля висміюється у байці… («Зачумлені звірі»).
24. Пригадайте будь-який афоризм із байок І.Крилова.
25. Головні ознаки байки — це… (алегорія і мораль).
26. Весела, добродушна насмішка — це… (гумор).
27. Алегоричне висловлення думок — це… (езопова мова).
28. Прихована насмішка — це… (іронія).
29. Хамелеон у оповіданні Чехова — це… (Очумєлов).
30. Ім’я та по батькові Чехова… (Антон Павлович).
31. Жанр твору «Хамелеон». (Оповідання.)
32. Підзаголовок «Різдвяної пісні у прозі» — …(«Різдвяне оповідання з привидами»).
33. Ім’я товстого… (Михайло).
34. Ім’я Скруджа… (Ебенезер).
35. Племінник Скруджа — … (Фред).
36. Хлопчик із родини Кретчитів, якому Скрудж  став другим батьком. (Тайні Тім.)
37. Гуманізм — це… (любов, співчуття до людини).
38. Головний персонаж «Різдвяної пісні у прозі»Скрудж подорожує у… (просторі і часі).
39. Автор «Різдвяних повістей» — … (Чарлз Діккенс).
40. Давньогрецький байкар, який уперше створив віршовану байку — … (Федр).
41. Писар Скруджа — … (Боб Кретчит).

42. Батько Прометея — … (Іапет).
43. Мати Геракла — … (Алкмена).
44. Рід, до якого належав Прометей, — … (титани).
45. Брат Прометея, який тримає небесне склепіння, — … (Атлант).
46. Богині невблаганної долі — … (мойри).
47. Художній твір, в основу якого покладено один або кілька епізодів з життя персонажа, — … (оповідання).

48. Алегоричний твір повчального змісту — це…(байка).


Зарубіжна література
25.05.2020 - 29.05.2020

Тема. Повторення.Позакласне читання
Завдання на тиждень: перегляньте свої попередні завдання, виконайте ті, які ви пропустили, перешліть їх учителю. 
Завдання для читання влітку:Надаю вам список творів, які ми будемо вивчати в 7 класі. Визначтесь, які з них ви прочитаєте влітку.  
Билини і балади:
«Ілля Муромець і Соловей-Розбійник».
«Король Лір і його дочки».
«Як Робін Гуд став розбійником» або «Поєдинок Робіна Гуда з Гаєм Гізборном» (1 за вибором учителя).
Йоганн Крістоф Фрідріх ШИЛЛЕР. «Рукавичка».
Адам МІЦКЕВИЧ. «Світязь».
Роберт Льюїс СТІВЕНСОН. «Балада про вересовий трунок».
Історічне минуле в літературі:
Вальтер СКОТТ. «Айвенго».
Василь БИКОВ. «Альпійська балада».
Духовне випробування людини:
Джеймс ОЛДРІДЖ. «Останній дюйм».
Редьярд КІПЛІНГ. «Балада про Схід і Захід». «Якщо…».
Дружба і кохання:
Олександр ПУШКІН. «19 жовтня 1825 року».
Шолом-АЛЕЙХЕМ. «Пісня над піснями».
Олександр ГРІН. «Пурпурові вітрила».
Літературний детектив:
Едгар Аллан ПО. «Золотий жук».
Артур Конан ДОЙЛ. Оповідання про Шерлока Холмса («Пістрява стрічка», «Спілка рудих»).
Світова новела:
О. ГЕНРІ. «Дари волхвів», «Останній листок».
Герберт Джордж УЕЛЛС. «Чарівна крамниця».
Рюноске АКУТАҐАВА. «Павутинка».
Сучасна література (1-2 твори за вибором учнів і вчителя):
Айзек АЗІМОВ. «Фах».
Діана Вінн ДЖОНС. «Мандрівний Замок Хаула».
Корнелія ФУНКЕ. «Чорнильне серце».

Русский язык
13.03.2020 - 20.03.2020
Тема. Род  имён существительных.
Цель: научиться определять род  имён существительных.
Этапы вашей работы:
1. Учимся читать. 
Прочитайте миниатюру Ф.Кривина "Общий род" (учебник, ст.176).
2. Просмотрите видео

3. Спишите словосочетания, вставляя пропущенные окончания прилагательных (учебник, упражнение 178). 4 бали
4. Возьмите на заметку (учебник, ст.177). 4 бали
5. Прочитайте словосочетания на украинском языке, переведите их на русский язык. Запомните (учебник, упражнение 182). 4 бали
Роботи  в зошитах надіслати вчителю у  вигляді фотографій на Viber тел. 0507606846 
Підписуйте ім'я, прізвище, клас учня
Консультації до виконання роботи за телефоном з понеділка по п'ятницю з 08:00 до 13:00

Русский язык
29.03.2020 - 03.04.2020
Тема. Число  имён существительных.
Цель: научиться определять число  имён существительных.
Этапы вашей работы:
1. Учимся читать. 
Прочитайте текст "Сказки про старый дом" Натальи Абрамцевой  (учебник, ст.186-189).
2. Просмотрите видео

3. Ознакомьтесь с теоретическим материалом по учебнику (ст.180-181).
4. Выполните упражнение 185.5 балів
5. Творческое задание. Составьте 5-6 предложений или диалог на тему "В техническом кружке", включив в них слова клещи, кусачки, ножницы, опилки, плоскогубцы, тиски. 7 балів
Роботи  в зошитах надіслати вчителю у  вигляді фотографій на Viber тел. 0507606846 
Підписуйте ім'я, прізвище, клас учня
Консультації до виконання роботи за телефоном з понеділка по п'ятницю з 08:00 до 13:00

Русский язык
06.04.2020 - 13.04.2020
Тема. Падежи  имён существительных.
Цель: научиться определять падежи  имён существительных и выделять окончания.
Этапы вашей работы:
1. Просмотрите видео


2. Потренируйтесь:


3.Сделайте памятку. Пример:

Русский язык
13.04.2020 - 24.04.2020
1. Повторите учебный материал по теме "Имя существительное. Род, число , падеж имен существительных"
2.Выполните контрольное тестирование по теме.




Русский язык
Итоговая контрольная работа (осложнённое списывание)
Дата проведения:  29.04.2020
Время проведения: 11.00
Задание (12 баллов). Спишите. Вставьте пропущенные буквы. Расставьте знаки препинания. Определите, слитно или раздельно пишется не со словами. В случае слитного написания соедините не со словом. Поставьте, где нужно, дефис или соедините части сложных прилагательных, где это нужно.
Выполненное задание сфотографируйте и пришлите учителю на Viber (0507606846) до 30.04.2020. Обязательно укажите фамилию, имя  и класс.

       В нашем не большом доме ж...вёт уд...вительный зверь. Это ч...рный кот с ярко ж...лтыми глазами и с...ребря...ыми усами. Его шерсть ч...рная, как осе...яя ноч..., только на груди светится бело снежное пятнышко. За важный и таинствен...ый вид мы назвали его францу...ким им...нем Луи. Кот полон тайн.  Мы нашли его на деревя...ой те...асе, которая выходит в сад. Кот с...дел в соломе...ом кресл...  и грелся на солнц... . Откуда ты приш...л кот спр...сили мы его но он только хитро улыбнулся и н...чего не ответил. Каждый веч...р кот и...ч...зает но к утре...ему чаю всегда возвр...щается. Он ждёт нас на ни...ком крылечк... и слушает звуки, которые приносит юго восточный вет...р.  Мы нал...ваем Луи молока в глиня...ую миску, и кот бл...г...дарно мурлычет. Где ты бродишь Луи что видишь в ночных пут...шествиях задаём мы вопрос. Луи м...лчит. Когда к нам приходят гости, Луи встр...чает их и как будто зд...ровается с каждым Здра...ствуйте друзья прох...дите скорей в комнату, там вас ждёт лимо...ый пирог. (А.Волкова)


Русский язык
04.05.2020-08.05.2020
Тема. Имя числительное. Правописание имён числительных. Склонение имён числительных 

Этапы вашей работы:
1. Просмотрите видео 1.
 

2.Учебник: прочитайте теорию (с.247-248)
3. Наблюдаем, анализируем, делаем выводы (с. 247, I - II)
4. Просмотрите видео 2.

5.Учебник: прочитайте теорию (с.256-257, 265- 266, 267)
6. Наблюдаем, анализируем, делаем выводы (с. 256)
7. Выполните упражнение 255 (с.256), 264 (с.266)
Выполненные задания сфотографируйте и пришлите учителю на Viber (0507606846). Обязательно укажите фамилию, имя  и класс.

Русский язык
12.05.2020 - 15.05.2020
Тема. Имя числительное. Правописание имён числительных. 

Этапы вашей работы:
1. Просмотрите видео 1.


2.Учебник: повторите  теорию (с.247-268)
3. Выполните упражнение 267 (с. 268)
Выполненные задания сфотографируйте и пришлите учителю на Viber (0507606846). Обязательно укажите фамилию, имя  и класс.


Русский язык
18.05.2020 - 22.05.2020
Тема. Местоимение как часть речи. Личные и возвратные местоимения.
Этапы вашей работы:
1. Просмотрите видео 1.
2.Тезаурус
Местоимение – это часть речи, которая указывает на предмет, признаки и количество, но не называет их.
Личные местоимения – указывают на участников диалога (я, ты, мы, вы), лиц, не участвующих в беседе, и предметы (он, она, оно, они).
Разряд местоимений – постоянный грамматический признак местоимений, который определяется значением местоимения в речи.  В русском языке 9 разрядов местоимений: личные, возвратное, притяжательные, вопросительные и относительные, неопределённые, отрицательные, указательные и определительные.
2.Учебник: прочитайте   теорию (с.271-272, 275-276)
3. Выполните упражнение 277 (с. 280) 
Выполненные задания сфотографируйте и пришлите учителю на Viber (0507606846). Обязательно укажите фамилию, имя  и класс.

Русский язык
25.05.2020 - 29.05.2020
Тема. Местоимение как часть речиПритяжательные, вопросительные и относительные, неопределённые, отрицательные, указательные и определительные местоимения
Этапы вашей работы:
1. Учебник: прочитайте   теорию (с.281, 283,285,291,294, 296)
2. Выполните упражнение 277 (с. 280)
3. Выполните проверочную работу


Хорошего вам лета! И не болейте!!!

2 коментарі: