Дистанційне навчання 7 клас

Зарубіжна література

13.03.2020 - 03.04.2020

Індивідуальний освітній маршрут за темою "Літературний детектив". 

1. Вивчити тему  "Літературний детектив" за допомогою матеріалів сайту. Зробити записи про виконану роботу (які твори  прочитані або прослухані з допомогою аудіокниг, які фільми переглянуті, про які цікаві факти із життя письменників  ви дізналися, номери  виконаних завдань)  в читацькому щоденнику (електронна дошка).

Перейти на сайт "Літературний детектив">>

2. Виконати завдання

Почати>>

Роботи виконати в зошитах. 

Надіслати вчителю у  вигляді фотографій на Viber. тел. 0507606846 

Підписуйте ім'я, прізвище, клас учня
Консультації до виконання роботи за телефоном з понеділка по п'ятницю з 08:00 до 13:00

                                   Зарубіжна література                 

                06.04.2020 - 24.04.2020

1. Продовжуємо працювати на сайті "Літературний детектив" (читаємо, слухаємо аудіокниги, дивимося відео).

2. Працюємо з електронною дошкою: написати короткий звіт про свою роботу, вказати обов'язково своє прізвище (внизу дошки натисніть + і починайте писати).
Дошка повідомлень>>

3. Контрольне тестування


ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

15.04.2020-24.04.2020

ТЕМА: Новела О. Генрі "Останній листок" - це гімн людині, здатній на самопожертву заради ближнього".

МЕТА. Познайомитися із змістом новели "Останній листок", виконати асоціативне творче завдання.
1. Підручник Ніколенко О. М. "Зарубіжна література" 
- с. 203-204  - ознайомитися із статтею підручника, виписати поняття новели;
- с. 205-206 - прочитати біографію О. Генрі;
- с. 213-219 - прочитати текст новели "Останній листок".
2. Підручник Волощук
- с. 228-230 - ознайомитися із статтею підручника, виписати поняття новели;
- с. 230-235 - прочитати текст новели "Останній листок".
Виконати наступні завдання:
1. Скласти план до новели "Останній листок". 10 балів
2. Довести свою думку з приводу проблемного питання:"Чи можна вважати намальований Берманом листок шедевром, про який він мріяв усе життя?". 12 балів
3. Розкрити зв'язок між назвою новели та долями Джонсі та Бермана. 10 балів
4. Виконати творче завдання. З допомогою асоціативних образів покажіть кращі риси характерів героїв. 12 балів
Роботи виконати в зошитах. 
Надіслати вчителю у  вигляді фотографій на Viber. тел. 0507606846 
Підписуйте ім'я, прізвище, клас учня
Консультації до виконання роботи за телефоном з понеділка по п'ятницю з 08:00 до 13:00

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

27.04.2020-30.04.2020

ТЕМА: Новела О. Генрі "Дари волхвів". Моральні цінності в новелі

МЕТА. Познайомитися із змістом новели "Дари волхвів" .

1. Підручник Волощук Є.
- с. 236-240 - прочитайте текст новели "Дари волхвів".
2. Перегляньте відеоурок за темою.
 
3. За бажанням перегляньте фільм.
4. Ознайомте своїх близьких зі змістом новели і подискутуйте: Чи мали сенс маленькі жертви, на які пішли Джим і Делла? Відповідь аргументуйте. 
 Пришліть мені свої відповіді  (за бажанням).
5. Готуйтеся до контрольної роботи за темою "Світова новела", яка відбудеться 12.05.2020.
Успіхів!

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

04.05.2020-05.05.2020

ТЕМА: Герберт Джордж Уеллс "Чарівна крамниця". Точка зору дорослого і дитини  в новелі.

МЕТА. Познайомитися із змістом новели "Чарівна крамниця" .

1. Підручник Волощук Є.

- с. 243-247 - прочитайте уривки з  новели "Чарівна крамниця".
2. Перегляньте відеоурок за темою.

Прослухайте аудіокнигу

 
Готуйтеся до контрольної роботи за темою "Світова новела", яка відбудеться 12.05.2020.

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

06.05.2020-08.05.2020

ТЕМА: Рюноске Акутогава "Павутинка". Утілення ідеї про моральну справедливість  в новелі.

МЕТА. Познайомитися  із життям і творчістю Р.Акутогави,  змістом новели "Павутинка" .

1. Коротка біографія. 
Акутагава Рюноске – видатний японський письменник
Народився: 1 березня 1892 р., Токіо
Помер: 24 липня 1927 р., Токіо
Батько був торговець молоком, мав у власності пасовище на  окраїні Токіо. Мати належала до сім’ї Акутагава, в якій  пізніше виховувався знаменитий письменник: звідси і прізвище.
Рюноске  народився, коли батькові було 42, а матері — 33роки. Дотримуючись старовинного звичаю, батьки  зробили вигляд, ніби хлопчика їм підкинули, та віддали його на виховання  в сімю старшої сестри матері, котра хоч і була одружена, але дітей не мала.
 Все це було зроблено з забобонних суджень, тому що в Японії вважається не дуже доброю прикметою, коли батькам новонародженої дитини   більше тридцяти років.
У 1910 р. Акутагава закінчив токійську муніципальну середню школу в числі кращих і, вирішивши  вичати англійську літературу, вступив у Перший коледж на літературне відделення.
У 1913 р. Акутагава закінчує коледж і вступає на англійське відділення Токійського університету.
Післе закінчення університету в грудні 1916 р. Акутагава отримує посаду викладача англійської мови  у Військово-морській школі. Про  своє життя в ці роки пізніше він напише  в циклі новел про вчителя Ясукіті — чесного, але легковажного чоловіка, котрий  попадав в різні забавні історії.
 Про свою викладацьку  діяльність говорив: «Як тільки я бачив обличчя учнів, як відразу ж мене охоплює нудьга, і тут вже нічого не поробиш. Але я миттєво оживаю, коли переді мною папір, книги, перо…».
Але це одночасно були і самі плідні роки в його житті — за дев’ять місяців він створив близько двадцяти новел. 

2. Підручник Волощук Є.
- с. 248-249 - прочитайте про майстра японської новели Р.Акутогаву.
- с.250-251 - прочитайте новелу "Павутинка"

3. Прослухайте аудіокнигу. 




4. Проблемні запитання:
1)Яку основну думку втілює Р.Акутагава у новелі «Павутинка»
2)У чому філософський сенс твору?
3)Які моральні принципи життя японців показано у творі?

5. Словникова робота 
1) Шпиляста гора - гора в пеклі; 
2) Річка  Сандзунокава - річка, яку грішники після смерті переходили, перш ніж попасти в пекло. 
3)Словом "біоскоп" переведено японське слово; це коробка, в один кінець вузької частини якої вставлялись картинки, що оберталися на стрижні; в другому кінці коробки було віконце, в яке дивились на  картинки, що рухалисьи це називаємо  калейдоскопом)

6.Готуйтеся до контрольної роботи за темою "Світова новела", яка відбудеться 12.05.2020.


ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

Підсумкова контрольна робота
Дата проведення: 12.05.2020
Час проведення: 14.00




ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

12.05.2020 - 15.05.2020

ТЕМА: Айзек Азімов "Фах". Роздуми про майбутнє людини і людства
1. Прочитайте статті підручника: с.266, с.267.
2. Прослухайте повість А.Азімова "Фах" (скорочено)

3. Словникова робота. Фах – вид трудової діяльності, заняття, що передбачає ґрунтовну підготовку і є основним засобом для існування, професія.
4. Це цікаво!
         У 1964-му році, на Всесвітній виставці, знаменитий письменник-фантаст Айзек Азімов зробив прогноз розвитку технологій у 2014-му році. Передбачити майбутнє розвитку нашої цивілізації на 50 років вперед попросила фантаста газета The New York Times. Судячи з усього, багато що йому вдалося передбачити досить точно. А у нас з вами  вже є  можливість порівняти і оцінити точність передбачень Айзека Азімова.


ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

18.05.2020 - 22.05.2020

ТЕМА:  Діана Вінн Джонс"Мандрівний Замок Хаула". Поєднання елементів казки і детективу у творі.
1. Прочитайте статтю в підручнику: с. 256-257
2. Прочитайте в підручнику уривки з твору 2Мандрівний Замок Хаула" (с.258-265)
4. Перегляньте відео



ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

25.05.2020 - 29.05.2020

ТЕМА:  Корнелія Функе "Чорнильне серце". Жанр фентезі

1. Підручник: с.267-268
3. Познайомтеся з книгою

4. Список літератури для читання влітку (твори, які ми будемо вивчати у 8 класі)

Священні книги людства як пам’ятки культури і джерело літератури:

Біблія. Старий Заповіт (Створення світу. Каїн і Авель. 10 заповідей). Новий Заповіт (Євангеліє – 2-3 розділи за вибором учителя).
Античність:
Міфи троянського циклу. Троя. Паріс викрадає Єлену. Облога Трої. Смерть Ахілла. Троянський кінь (2-3 за вибором учителя).
ГОМЕР. «Двобій Ахілла і Гектора» (пісня 22, вірші 140410), «Пріам у Ахілла» (пісня 24, вірші 470670).
ТІРТЕЙ. «Добре вмирати тому…».
САПФО. «До Афродіти» («Барвношатна владарко, Афродіто…).
ЕСХІЛ. «Прометей закутий».
Публій Вергілій МАРОН. «Енеїда» (огляд, 1-2 уривки за вибором учителя).
Квінт Горацій ФЛАКК. «До Мельпомени» («Мій пам’ятник стоїть…»).
Публій Овідій НАЗОН. «Сумні елегії» («Життя поета» (IV, 10)).
Середньовіччя:
Лі БО. «Печаль на яшмовому ганку», «Призахідне сонце навіює думки про гори», «Сосна біля південної галереї» (1-2 за вибором учителя).
Ду ФУ. «Пісня про хліб і шовк», «Весняний краєвид», «Подорожуючи, вночі описую почуття» (1-2 за вибором учителя).
Омар ХАЙЯМ. Рубаї.
Аліг’єрі ДАНТЕ. Сонет 11 («В своїх очах вона несе кохання…»).
Відродження:
Франческо ПЕТРАРКА. Сонети № 61, 132.
Вільям ШЕКСПІР. Сонети № 66, 116, 130. Трагедія «Ромео і Джульєтта».
Мігель де Сервантес СААВЕДРА. «Дон Кіхот» I частина (огляд, 2-3 розділи за вибором учителя).
Бароко і класицизм:
Луїс де ГОНГОРА-І-АРГОТЕ. «Галерник».
Джон ДОНН. «Священні сонети» (19-й сонет «Щоб мучить мене…»).
МОЛЬЄР. «Міщанин-шляхтич».
Література XXXXI ст:
Антуан де СЕНТ-ЕКЗЮПЕРІ. «Маленький принц».
1-2 сучасні твори за вибором учнів і вчителя:
Річард БАХ. «Чайка Джонатан Лівінгстон».
Барбара КОСМОВСЬКА. «Буба», «Буба: мертвий сезон».
Марина АРОМШТАМ. «Коли відпочивають янголи».


Русский язык
13.03.2020 - 20.03.2020
Тема. Наречие как часть речи.
Задание: выучите правила и выполните проверочную работу на платформе "МійКлас". 


Русский язык
29.03.2020 - 03.04.2020
Тема. Правописание наречий
Задание: выучите правила и выполните проверочную работу на платформе "МійКлас". 

Русский язык
06.04.2020 - 24.04.2020
Тема. Правописание наречий
Задание: повторите правила и выполните проверочную работу на платформе "МійКлас". 
Перейти>>
Контрольное тестирование на платформе "МійКлас" >>

Дополнительные задания (для тренировки)
1.
2.

3.


Русский язык

13.04.2010 - 24.04.2020

Дополнительные задания для учащихся 7 классов, которые не смогли выполнить работу на платформе "Мой класс" или хотят углубить знания по теме: "Наречие"

1. Тема: "Наречие как часть речи. Степени сравнения наречий." 10 балів
- выучить по учебнику с. 202  теорию А
- выполнить упражнение 239 (А, Б)
- выучить по учебнику с. 205 теорию Б
- выполнить упражнение 240 (творческое редактирование)

2. Тема: "Правописание гласных и Ь в наречиях. 10 балів
- выучить по учебнику с. 212 теорию А
- выполнить упражнение 248
- выучить по учебнику с. 213 теорию Б
- выполнить упражнение 250
- выучить по учебнику с. 214 теорию В
-выполнить упражнение 253

3. Тема: "Дефис в наречиях. Слитное и раздельное написание наречий." 10 балів
- выучить по учебнику с. 221 теорию А
- выполнить упражнение 262
- выучить по учебнику с. 223 теорию Б, с. 224 теорию В
- выполнить упражнение 268
Роботи виконати в зошитах. 
Надіслати вчителю у  вигляді фотографій на Viber. тел. 0507606846 
Підписуйте ім'я, прізвище, клас учня
Консультації до виконання роботи за телефоном з понеділка по п'ятницю з 08:00 до 13:00

Русский язык
Итоговая контрольная работа 
(осложнённое списывание)
Дата проведения:  28.04.2020
Время проведения: 13.00


Задание (12 баллов). Спишите. Вставьте пропущенные буквы. Расставьте недостающие знаки препинания.  Поставьте, где нужно, дефис или соедините части слов, которые пишутся слитно.
Выполненное задание сфотографируйте и пришлите учителю на Viber (0507606846) до 29.04.2020. Обязательно укажите фамилию, имя  и класс.

       На следующ...е утро, после не скольких часов пути, друзья увид...ли на г...р...зонт... слабое зелёное св...чение. Это должно быть Изумрудный город ск...зала Элли. По мере того как они шли, с...яние ст...новилось ярче и ярче но только после полу дня путники подошди к высокой каме...ой ст...не ярко зелёного цвета. Прямо перед ними были б...льшие в...рота, украше...ые ...громными изумрудами св...ркавш...ми так ярко, что они осл...пляли даже нар...сова...ые глаза Страшилы. У этих в...рот к...нчалась д...рога вым...ще...ая ж...лтым к...рпичом которая так много дней верно в...ла их и наконец пр...в...ла к цели. У в...рот в...сел кол...кол. Элли дёрнула за в...рёвку и кол...кол ответил глубоким с...р...бристым звоном. Б...льшие в...рота медле...о открылись и путники вошли в сводчатую комн...ту, на стенах которой бл...стело бе...числе...ое множество изумрудов (А.Волков).

Русский язык
04.05.2020 - 08.05.2020

Тема. Предлог
Задание:
1. Посмотрите видео




2. Учебник:прочитайте теорию (с.242, 243,246)
3. Учебник: выполните упражнения 293 (А), 294
4. Учебник:прочитайте теорию (с.254, 255, 256)
5. Учебник: выполните упражнение 304. 
Выполненные задания сфотографируйте и пришлите учителю на Viber (0507606846). Обязательно укажите фамилию, имя  и класс.

Русский язык
12.05.2020 - 15.05.2020

Тема. Союз
Задание:
1. Посмотрите видео




2. Учебник: прочитайте теорию (с.264-265,266,268,274)
3. Учебник: выполните упражнение 316, 318.

Выполненное задание сфотографируйте и пришлите учителю на Viber (0507606846). Обязательно укажите фамилию, имя  и класс.

Русский язык
19.05.2020 - 22.05.2020

Тема. Частица
Задание:
1. Посмотрите видео



2. Учебник: прочитайте теорию (с.287, 294,295, 297)
3. Учебник: выполните упражнения 340

Выполненное задание сфотографируйте и пришлите учителю на Viber (0507606846). Обязательно укажите фамилию, имя  и класс.


Русский язык
25.05.2020 - 29.05.2020

Тема. Урок обобщения. Служебные части речи: предлоги, союзы, частицы
Задание:

1. Посмотрите видео


2. Задание  на   МійКлас 
Хорошего вам лета! И не болейте!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар